Erős szélben a verebek is balra lejtenek.

A szilvamagot csak napszemüvegben látom.

Az élet véres mint egy használt tampon.

Reggelente spazmus van a szívemben, ha nem húzod le teljesen a redőnyt.

Szekfű Gyulának rózsavirágot venni.

Ezt kérdezni fogom a vizsgán, kollégák. 

Az élet a vér, ami kiserken a talpadból, ha törött tányérra lépsz.

Ma se csináltam semmit.

Szóval kiverem a faszom.

A te neved a szívemben sárga szövegkiemelővel van kihúzva.

Állni az utcasarkon és szitkozódni, hogy nem jól mér be a GPS, mikor el akarsz fogni egy mobblest éjjel tizenegykor.

- Szarul vagyok.
- Fú nagyon szarul vagyok én is.

Akik megveszik a könyvem, azt hiszik, tudom, miről beszélek, és majd sóhajtoznak a mélységén, pedig csak beszívtam. 

Akik megveszik a könyvem, azt hiszik, tudják, miről beszélek, és majd sóhajtoznak a mélységén, pedig csak belelátják, hogy "jé, nekem is szar."

Ez művészet, geci. 

Kicsi, sárga, százforintos húsvéti csibéket tenni egy hajómakettre és sírni.

Ha tudnád, mennyire hiányzol, még saját magadnak is hiányoznál.

Három napja vettem ezt a spot égőt és kiégett a szívem. 

Ha apád vízvezetékszerelő lenne, én szeretnélek, és azt hihetném továbbra is, hogy gyakorlatilag arkangyalok vagytok. 

A te szerelmed olyan, mint az ázott kutya tüsszögése. 

Szégyellje magát az, aki, ha nem itt olvasta volna ezeket, bármelyiket kitenné fészbukra, és várná, hogy sajnálják.

Szerző: claude nv  2014.05.31. 16:34 Szólj hozzá!

Címkék: Simon Márton polaroidok

A bejegyzés trackback címe:

https://kortarsfricska.blog.hu/api/trackback/id/tr666240550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása